Monday 11 June 2012

Exam Week!

     Ermm.. Exam. Exam. Exam.. Minggu ni majoriti students kt universiti da stat exam termasuk la aku. 2 paper da beres da. tinggal 1 paper je lagi dan 1 presentation untuk core subject (Industrial Design). Xsbrnye 18hb ni. heee.. Hari tu mase first paper nervousnye Allah saje la yang tahu. Sekarang macam da dapat control da sedikit demi sedikit rase nervous tu.
     Alhamdulillah! Hanya tu je yang aku boleh cakap lepas habis Engineering Mechanics paper last week. Berkat Usaha+Doa+Tawakkal, aku melangkah keluar dengan penuh kelegaan sebab subjek ni la yang paling aku takut. ngee... Ohoo..Rmai yang gerun sebenarnya dengan Statics and Dynamics ni. Btw, tadi pun sama, keluar je dewan terus tersenyum lebar sebab aku dah melaluinya separuh jalan. Alhamdulillah! I made it! Sekarang hanya menunggu dan berserah kepada-Nya.
     Statistics is coming! 14hb ni exam statistic plak. Wish me all the best! Next week, Industrial Design presentation is waiting! Takutnye.. Sebenarnye ade projek yang aku kena buat untuk sem ni. 2 plak tu.. hurmm:) InsyaAllah.. Semoga urusan kami semua dipermudahkan oleh-Nya. Ya Allah, Kau berikanlah kami semua kekuatan untuk menghadapi pembentangan projek Rekabentuk Industri kami ini. Kau jauhkanlah kami semua daripada segala masalah dan kesulitan mendatang. Aminn..

Doa-doakanlah kejayaanku semoga terus berjaya mendaki tangga-tangga yang sangat berliku ini:)

No comments:

Post a Comment