Thursday 23 January 2014

Cadar Selesa dan Berkualiti by KS Shop


Assalamualaikum :)

   Di tengah malam yang sunyi ni. chewaahh.. bertemankan novel The Wedding Breaker ni, aku nak menyapu habuk-habuk di blogku ni yang dah lama kena tinggal selepas aku berhempas pulas untuk final exam ari tu. Sekarang still on progress in touch up and research on final year project but still tengah planning dengan 'stress'nya. Hari tu time exam ngan assessment dah berhempas pulas tak tido bagai. sekarang, nah sambung balik kerja~ 
   Hari ni aku nak promote satu produk ni, cadar yang memang berkualiti dan cantik design nya. Cadar ni memang selesa dan berkualiti lah.. Orang cakap belum cuba belum tahu kan, dah cuba baru tahu keselesaannya tu. Direka dalam banyak pattern dan corak. Sangat menarik, sesuai untuk diletakkan di dalam bilik tidur. Nak tengok corak-corak cadar yang dijual? Let's visit this facebook page:
   

   Aku pun rambang mata tengok banyak jenis cadar yang dijual. So, kat sini aku sertakan lah sekali beberapa jenis pattern yang ada. Ada banyak pattern lagi tau. Just tengok link di atas :)


Pattern: Isma


Pattern: Meeza


Pattern: Amal


Pattern: Zaria


Pattern: Noura

   Sebenarnya ada lagi yang tidak disertakan gambarnya kat sini. Rajin-rajinlah like page KS Shop dan hubungi/whatsapp nombor telefon yang telah disertakan. Untuk memudahkan semua alert dan nak grab cadar jualan KS Shop ni, anda perlulah sentiasa tengok facebook page KS Shop ni. kalau ada koleksi terbaru, mereka akan update di fb page. So, stay tuned!


No comments:

Post a Comment